Wednesday, October 19, 2011

Q & A 20111019


     က်ေပ်ာက္သြားတဲ့ comment တစ္ခုပါ


     Anonymous said....
   
           I jailbroke my new ipad 2(ios 4.3.3) with jailbreakme.com.It is working properly. 
           Can you share for that? However, I got my SHSH was 4.3.5 on the top of cydia. 
           Is there any problem for that? I think it should be started from 4.3.3 SHSH, right? 
           If you know something about that, please let me know.


    
     Cydia server က overload ျဖစ္ေနတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ SHSH ေပ်ာက္ေနတတ္တယ္လို႕သိရပါတယ္
     SHSH ကို Tiny Umbrella နဲ႕ထပ္ယူၾကည့္ပါ လို႕ အၾကံျပဳပါရေစ



2 comments:

  1. က်ေပ်ာက္သြားတဲ့ ပန္းသီးတလံုး
    အျမဲလာေရာက္အားေပးေနတဲ့ပရိတ္သတ္တစ္ေယက္အေနနဲ႔
    Steave Jobs နဲ႔ အတူ က်ေပ်ာက္သြားတဲ့ "ပန္းသီးစားသူမ်ား"
    အတြက္ အထူးေၾကကြဲဝမ္းနည္းမိပါေၾကာင္း...........

    ReplyDelete
  2. ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါေၾကာင္း

    ReplyDelete